Alla inlägg den 23 februari 2014

Av Malin de Besche - 23 februari 2014 21:41

Nu sitter jag äntligen i soffan efter en ganska lång dag. Efter all städning, tur till miljöstation och fika hos lillebror var det dags att åka till match för att möta Tensta. En ganska självklar seger, vilket vi verkligen behövde.

 

det var lite segt till en början. Vi tog ledningen men det blev inte så många poäng. I andra perioden fick vi en lite dipp och Tensta minskade poängskillnaden. Men sen hämtade vi upp det och drog ifrån. 

Tensta gnällde mycket och tyckte i princip aldrig att domarn dömde rätt. Måste säga att domarna hade riktigt gott tålamod med dessa gnällspikar.

Men PåDryy hela taget en bra och rolig match som kändes väldigt bra att vinna.

 

ANNONS
Av Malin de Besche - 23 februari 2014 09:33

Det är matchdag och uppladdningen börjar redan på morgonen Med en god frukost. Eftersom att matchen är på eftermiddagen måste jag se till att hålla kroppen igång så att sen inte "segar till sig", men utan att trötta ut den.


Började dagen med en god frukost.

 

Gröten gjorde jag på 0,75dl havregryn och 0,25dl Risentas GI-gröt. Eftersom att jag inte är så förtjust i Risentagröten så blandar jag den med annan typ av gröt. Dels för att få i mig allt det som gör gott i blandningen ocj dels för att slippa kasta den.

  Och i grynblandningen blandade jag i:

En nypa salt

2dl vatten

1 banan

0,75dl frysta hallon

1tsk vetegräspulver


Nu är jag redo. Och för att hålla farten uppe ska jag städa och åka till miljöstationen.

ANNONS

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Följ bloggen

Följ orkanensmitt med Blogkeen
Följ orkanensmitt med Bloglovin'

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Skaffa en gratis bloggwww.bloggplatsen.se