Alla inlägg den 17 november 2013

Av Malin de Besche - 17 november 2013 21:02

Den här helgen har jag inte gjort mycket rätt ur hälsosynpunkt. Kosthållningen var inte den bästa, varken till innehåll eller tider. Och pga en röd hals har inte helgen innehållit någon träning heller. Så lite fest på det.


Jag hade börjat få lite känning i halsen redan i fredags men det gick bra att träna. Det var inte allt för hård träning då vi gick igenom systemen större delen av träningen.

Sedan var det upp tidigt igår för att spendera hela dagen i baskethallen. Det var ett matchblock där mina tjejer skulle stå för cafeterian. Frukosten var inte mycket att skryta med eftersom att jag inte hunnit med att handla. Och för att vara solidarisk med de hårt kämpande tjejerna var jag "tvungen" att köpa mig lite bakverk i cafeterian.

Och någon riktig mat blev det inte förrän till kvällen när vi kommit hem till lillebror och min svägerska för att fira hennes 30-årsdag. Men som bekant är festmat inte alltid av det mest hälsosamma slaget.

Efter lite vin, dans och sång var det dags att sova. Sov över eftersom att de bor ute i skogen. :)


Så i morse fick de bjuda på frukost. Det var länge sen de levde hälsosamt i den familjen så vitt bröd och te var vad jag stoppade i mig i morse.

Hela helgen var fulltecknad och efter frukosten åkte jag till min guddotter som flyttat till Gnesta. Vi åkte till den lokala pizzerian och åt allt vad vi orkade. Galet stora pizzor.

 

Pizza var inte direkt igår jag åt. Men jag gjorde i varje fall det goda valet att dricka vatten till maten.

Det var så mycket mat att vi alla tog en doggybag och åt detta till middag också.


Helt klart större energiintag än vad jag gjorde av med den här helgen. Och näringsintaget var alldeles för låg.

Nej nu är det slut på sluskeriet. Det här var en engångshelg. :)

Hoppas bara min hals fattar att jag inte vill slappa längre.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Skapa flashcards