Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av Malin de Besche - 15 oktober 2013 21:29

När jag vaknade idag var jag fruktansvärt trött. Det tog tid för mig att somna och jag vaknade alldeles för tidigt. Men trots detta lyckades jag samla energi och och klara mig på den lilla vila jag fått  och avslutade den piggare än många andra dagar.


Fick ett meddelande i morse om att min bokade massagetid på en timme blev inställd. Tack och lov så hade jag fortfarande min väldigt mycket kortare massagetid kvar på jobbet. Hon är fantastisk hon som kommer till vårt jobb och masserar. Hon kan göra underverk på den korta tid hon har att massera oss på. Så hon masserade mitt ben igen, rygg, nacke och tennisarmbågen. Sedan lite linement på och en förmiddag som kändes som att man skulle brinna upp. Därefter kändes det mycket bättre. Precis vad jag behövde. Tennisarmbågen gjorde sig påmind igår på basketträningen. Det var som att armen var för kort och jag hade långt mycket lägre skottprocent än vanligt.

   

Jag var så trött efter detta. Taskig sömn och avslappnande massage var som gjort för att somna. Då tog jag en "rökpaus" utan cigarett såklart. Jag tog på mig jackan och gick ut med en kaffekopp i den kalla höstluften. Det gjorde susen och jag blev långt mycket piggare efter det.


När mot slutet av dagen hade vi ett möte där vi utvärderade flytten. Efter mötet promenerade vi till en restaurang i Sollentuna Centrum. En fantastisk restaurang med mysig miljö och riktigt bra mat. Jag valde INSALATA DI MARE

 

Ett urval av italienska frukter från havet såsom tonfisk, laxfilé, bläckfisk, scampi, gröna musslor, blåmusslor och vongoli. Havets alla läckerheter. Mums!

Den var smakrik och fräsch. Kan starkt rekomndera denna restaurang och denna rätt. Bor du inte allt för långt ifrån är Stinsvillan absolut värt ett besök.


#Massage #Fisk #Skaldjur #Restaurang #Hälsa

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards