Alla inlägg den 30 augusti 2013

Av Malin de Besche - 30 augusti 2013 20:41

Jag hade sett fram emot att kunna ägna helgen till träning. Men när jag vaknade i morse så kände jag att det fanns risk för att de planerna skulle gå i stöpet och när arbetsdagen var slut så var det ett faktum. Det där sticket i halsen jag kände på morgonen var tecken på att jag har dragit på mig en förkylning.


Jag tycker inte om att erkänna mig slagen, oavsett vad det handlar om. Men eftersom att den här förkylningen involverar halsont så måste jag helt enkelt erkänna mig besegrad. Det kommer inte att bli någon träningshelg. Men jag tänker helt enkelt göra allt för att vara snabbt tillbaka. Därför var det dags att ta fram lite huskurer.


Varmt fotbad med salt


Grönt Chaite med honung


   

Och jag tänker avsluta den här kvällen tidigt med massor av sömn.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards