Alla inlägg den 22 augusti 2013

Av Malin de Besche - 22 augusti 2013 22:11

Somliga tycker att en normal träningsvecka för mig är galen. Men för mig har den här veckan inte innehållit någon träning alls hittills.Det är för mig en galen vecka. Mycket har hänt så det har varit svårt att pressa in träning, tyvärr.Men dagarna har inte bara inneburit stress.


När skolorna kommer igång igen är det så mycket man ska hinna med och förberedas innan allt blir på allvar igen. Den strukturerade och rutinmässiga vardagen, både privat och arbete. Så det har blivit ett par dagars flängande.

För att släppa loss de kreativa idéerna har vi spenderat ett par dagar i skärgården. Två fantastiska dagar.

         

Nu är jag laddad och full med kreativa idéer. :) Och när jag kom hem hittade jag ännu mer inspriation i brevlådan. Jag hade fått ännu ett nummer av "Runner's world" och an avi för att hämta ut mina böcker från SISU. Äntligen!

Det är dags att planera min träningshöst. Min galna träningshöst!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards