Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Malin de Besche - 13 augusti 2013 22:12

Fast det har känt som evigheter så är det snart dags. Med en kropp under uppbyggnad så är det lite läskigt när det är så nära. Men jag ska göra vad jag kan för att besegra banan. Jag har inget tidsmål, men jag vet att #tävlingsmänniska som jag är så kommer jag att pressa mig.


Jag laddar med massor av vätska under dagen och jag börjar mentalt att förbereda mig inför #Midnattsloppet. Och idag tog jag hand om mina stela och trötta muskler när jag fick massage på jobbet.

På lunchen gick vi och köpte oss en sallad. Jag var noga med att välja bort mjölkprodukter och ägg (keso och dressing). Och jag valde sallad med ingredienser som innehåller järn (kidney bönor, oliver, räkor, avocado)


Som mellis åt jag frukt och snacksoliver. Denna var något bättre än oliver i chili som jag testade för ett tag sedan.

 

När jag gjort mitt för dagen åkte jag och hämtade ut min tröja och chip inför loppet. Det är nu det börjar bli verkligt på riktigt. Det är inte så många dagar kvar...

 

Jag passade på att köpa ett par snygga löparstrumpor och ett praktiskt bälte med vattenflaskor. Med erbjudande som man fick med startbeviset och min bonus så betalade jag inte mer än 209kr för detta. :)


Middagen lagade jag i min gjutjärnsgryta för att få i mig järn även den vägen. Biffarna fick puttra i en tomatsås bara för att utvinna mer järn från grytan.

 


Vätska och och järn är det jag laddar med just nu för att jag ska kunna besegra banan.

ANNONS

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Följ bloggen

Följ orkanensmitt med Blogkeen
Följ orkanensmitt med Bloglovin'

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Skaffa en gratis bloggwww.bloggplatsen.se