Alla inlägg den 30 juli 2013

Av Malin de Besche - 30 juli 2013 12:49

När man har tonåringar kan man inte alltid räkna med att de gör som man vill. Och har man 2 så kan man räkna med att de vill olika. Eller så är det väl om man har fler än ett barn oavsett ålder, men med tonåringar så har de större möjlighet att få som de vill.


Dottern ville åka till Göteborg och Liseberg och sonen ville det inte. Nu är han så pass gammal att han kan klara sig hemma själv ett par dagar. Så efter en stunds försök att övertala sonen att göra något kul med familjen så slutade det med att jag och min dotter fick lite kvalitetstid tillsammans. Vi gav oss iväg själva och sonen är hemma och tar hand om huset. Man kan ju hoppas att det åtminstone är lika rörigt som när vi lämnade hemmet och inte värre.

Tåget gick vid lunchtid så vi köpte med oss lite mat att ha på tåget.

 

Jag har packat lite träningskläder för vad jag vill minnas så finns det ett litet gym på hotellet som vi ska bo på. Så jag ska försöka övertala dottern att köra lite träning under resan också.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Skapa flashcards