Alla inlägg den 21 juni 2013

Av Malin de Besche - 21 juni 2013 13:39

Det är #Midsommar, strålande #sol och jag har en rygg som bara blir bättre och bättre. Resan ut i norra #Skärgården var något jag oroade mig för hur det skulle gå för ryggen. Men till min stora glädje gick det fantastiskt bra.


Jag jobbade hemma igår för att slippa stressa inför resan till #Åland. Det blev ingen tid för att blogga i all hets. Men resan till Kapellskär i Norrtälje gick fantastiskt bra. Både tidsmässigt och för ryggen. Mycket tackvare handduken som jag lindat och lagt som stöd bakom ryggen.


Väl framme vid stugan var klockan 24 finsk tid, så det var sängen ganska på en gång. När jag sover här på Åland så sover jag alltid så länge. Frukosten blir alltid vid lunchtid så det här med att få till mellanmål är bara att glömma.

Inna frukosten gav jag mig ut på en #joggpromenad. Jag vet inte riktigt hur långt jag sprang/gick, men jag gjorde som min senaste #reahbrunda i 30 minuter. Först en liten promenad och sen varvade jag 1 minuts jogg med 2 minuters gång. När jag kom tillbaka gjorde jag mina #stretchövningar och #knäövningar nere vid vattnet.

Rygg

Sätesmuskler  

Baksida lår och knä

 

Draken

   

Kompassen

 

Sedan åt vi lite frukost innan det var dags att fixa inför #midsommarfirandet. Så här fin blev vår #Midsommarstång.

 

Ha en trevlig Midsommar allihop! :)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards