Alla inlägg den 28 april 2013

Av Malin de Besche - 28 april 2013 19:42

Gårdagen var full av skönhet och glamour, den här dagen var inte lika glamourös. Igår spenderade jag flera timmar på Top Model Eventet på Münchenbryggeriet som följdes av en kväll ute i svängen. Det gav lite sviter idag när jag fick ägna mig åt något helt annat är glitter och glamour.


Min svägerska och jag åkte in till Münchenbryggeriet för att gå på Top Model eventet. Först gick vi kollade lite på utställarna men ganska snabbt ställde vi oss i kön för att bli stylade. Det såg inte ut att vara så farligt lång kö,  men det tog galet lång tid. Efter 2 timmar gav vi upp då vi bedömde att det skulle ta säkert en timme till.

Efter lite shoping i montrarna ställde vi oss och kollade på modevisningen och artistuppträdande.

Showen startade med några schysta brudar som det tog ett bra tag att förstå att de inte var födda kvinnor. ;-)

 

Därefter kom Jonas Hallberg in och presenterade kollektionen som skulle visas på Catwalken. Här är ett smakprov på detta. Det var 2 män med i skaran och de hade tränat fram sina rutor kan man säga. ;-)

 

Artisterna var Kate Ryan och Robin Stjernberg.

Artist Top Model  

Kvällen följdes att lite mindre hälsosam mat, kina. Fast man kan ju säga att det är hälsosamt för själen. :)

 


Ja, så hade vi dagens aktiviteter. Eftersom att jag ställt bilen hemma hos svägerskan fick jag och dottern ta bussen till friidrottens utmaning. Barnen skulle utmana sina föräldrar. Riktigt kul, då man inte gjort sådana här saker sedan man gick i mellanstadiet. :)

 


Efter det åkte vi och tog en fika hos lillebror och hans familj och hämtade bilen. Jag låg lite efter med mina måsten kan man säga så jag tog tag i det där tråkiga däckbytet. Inte alls lika glamouröst som igår. Och långt mer skitit. Men man får se det hela som träning. Lite Boot Camp kan man säga.

   

Det tar på krafterna att kånka däck, pumpa med domkraften och dra åt bultar. Men att dra loss bultarna var jag tvungen att ta stora starka sonen till hjälp. :)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards