Alla inlägg den 23 april 2013

Av Malin de Besche - 23 april 2013 22:12

Jag hade lite ont i huvudet när jag gick och la mig igår kväll. Men i morse var den gigantisk. Jag gjorde ett försök i varje fall att ta mig till jobbet. Jag började fixa och feja som man gör på morgonen och var redo att gå ner och äta frukost när jag könde att jag inte kunde kämpa mer.

Migrän



Huvudvärken visade sig vara ett migränanfall. Allt ljus var som nålar i ögonen. Jag la mig ner i sängen och skickade mail till jobbet att jag skulle bli hemma. Sen sov jag till 11:30.  

Jag var en aning groggy när jag vaknade men det kändes bättre när jag fick i mig lite att äta. Men huvudet kändes som en öm muskel som har fått jobba alldeles för hårt.




När jag fick i mig lite middag var jag mest trött för att jag såsat hela dagen. Då bestämde jag mig för att gå på det där passet som jag bokat in mig på. HIT - Friskis tuffaste pass.

     

Det som tar slut först hos mig är musklerna. Jag anser mig vara ganska stark, men på det här passet känner jag mig sjukt svag. Övningarna var precis desamma som förra gången så den här gången kände jag att jag hade tekniken.

Efter passet hade kände jag mig tillfreds. Trötta muskler, migränen var som bortblåst och ännu ett avbockat pass i UTMANINGEN.


Det blir tidig morgon imorgon så nu ska jag HIT the bed :)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Skapa flashcards