Alla inlägg den 6 april 2013

Av Malin de Besche - 6 april 2013 20:45

Just nu ligger fokus på att heala och bygga upp benen så att jag kommer att klara av att genomföra kommande löparrundor. Det känns redan bättre i benet och jag kommer att fortsätta med alternativ träning tills mitt ben är redo.


Imorse ringde klockan alldels för tidigt. Jag hade glömt att ställa om den till lördagstid. Tiden jag måste gå upp för att hinna skjutsa dottern till hennes friidrottsträning. Som vanligt  blev vi lite sena. Förstår inte att det ska vara så svårt att komma itid till hennes lördagsträningar.

Under hennes träning åkte jag och storhandlade. Jag hade först planer på att åka till Friskis för att köra Cirkelfys. Men jag tänkte att även om det känns bättre sedan Cirkelgympasset igår så är det nog dumt att köra ett för benen hårt pass dagen efter. Därför fick det bli en rask promenad istället när vi kommit hem och käkat lunch.

  
Jag lyckades få med mig båda barnen. Promenaden ledde till Centrum där de båda snyggades till hos frisören. Lite shoping och fika sen var det dags att gå hem igen. Totalt blev det en promenad på 5.3km utöver shopingrundan i centrum. ;-)


När jag kom hem tog jag fram tennisbollen och masserade mina ben. Nu jäklar ska de bli bra!

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards