Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Malin de Besche - 21 mars 2013 21:44

Äntligen en feberfri dag och jag kan nu med en strimma hopp ställa om siktet mot match och tävling. Det är fortfarande lite rossligt och jag känner att konditionen har fått sig en törn, men är det tävling kan man alltid ta i lite extra.


Jag hade ett ärende inne i stan på morgonen idag, så då passade jag på att gå förbi Löplabbet på Kungsgatan för att hämta ut min nummerlapp.

löplabbet


Nummerlapp Premiärmilen

     

Nu är jag ett steg närmre årets första lopp. Eftersom att träningen helt har hamant efter så får jag se detta som ett testlopp, vilken kondition jag är i. Bara jag kan få känna mig helt återställd till helgen. Eftersom att jag idag har min första feberfria dag har jag hopp om att vara så pass frisk att kunna genomföra loppet och delta i matchen.


Det drog ut lite på tiden på jobbet idag, varpå middagen blev lite senare än planerat. Det var ju en maträtt som tar lite tid. Moussaka med grekisk sallad.

Moussaka  

Jag har aldrig tigare gjort den här varianten när man har ägg i såsen och kanel i köttfärsen, men det blev riktigt gott.

Moussaka  

Näringsrik mat för snabbt tillfrisknande. :)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Skapa flashcards