Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Malin de Besche - 17 mars 2013 16:54

Med en envis snuva spelade jag en tuff match idag. Efter måste man se till att fylla på så att man får en riktigt bra återhämtning. Så efter matchen åkte jag och handlade och kollade efter något för återhämtningen.


Det var varmt i hallen när vi kom in och jag kände mig inte alls på topp. Men det var inte så många som kunde spela idag så det var bara att bita ihop.

Det var en tuff match Blackeberg bjöd på. De var väldigt samspelta och lyckades bryta sig igenom vårt försvarett flertal gånger. De var även många fler än oss och kunde byta ut sina spelare ofta.

Vi gjorde en hyfsad match i varje fall men det räckte inte hela vägen. Vi förlorade med runt 20p.


Efter åkte jag och handlade. Det saknades en del hemma och jag behövde ha något i magen. Så jag provade en av Paulúns kokosvatten. "Naturlig återhämtning"

kokosvatten  

Den innehåller både fett, kolhydrater, protein och kalcium.

Jag kompletterade med lite naturgodis, som jag bara inte kunde sluta äta av.


Kokosvattnet var inte jättegott. Smaksättningen var helt ok, men eftersmaken av själva kokosvattnet var inte alls i min smak.


Men det var inte så illa att det inte är drickbart. Det tar nog ett tag att vänja sig att dricka det, om man nu skulle tycka att det är nödvändigt. För det är inte den billigaste "Juicen" man kan hitta.


Nu råkar det vara så att jag plötsligt blev barnfri. Dottern drog iväg och bada med en kompis och sonen på Bandyfinalen för att se sitt favoritlag Hammarby.

Så nu har jag hela huset för mig själv. Det är väl återhämtning om något! :)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards