Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Malin de Besche - 7 mars 2013 23:15

Jag har fortfarande lite känningar i min Gluteus Maximus men jag kände att jag behövde komma igång. Såg därför till att komma iväg på skivstångsintervall och avslutade det med ett löppass på löpbandet. Lite kortare bara för att få igång benen. Snart dags för Premiärmilen.


SkivstångDet var sent möte på jobbet så det bjöds på sallad till middag, jag valde en räksallad med vitlöksdressig. Efter mötet skyndade jag hem för att fixa middag till barnen. Det blev en snabb enkel pastasås och pasta såklart. :)

Eftersom att jag hade fått ett mail som deklarerade parkeringskaos under tiden de bygger ett parkeringshus intill. Därför bestämde jag mig för att gå till Friskis. Kom dock iväg lite sent så det blev lite av en småjogg.

Sen körde jag mitt skivstångsintervallpass. Det är andra gången men den här gången hann jag plocka de vikter jag ville ha.

Läs om passet här


löpband

Direkt efter gick jag ner i gymmet och började springa på löpbandet. Trodde inte att mina luftrör skulle hålla för en runda ute i kylan. De stänger kl 21:30 så jag hann med en 5km runda som jag klarade av på drygt 25 minuter.  

Precis när jag skulle börja fick jag en uppstötning som jag knappt hann och reagera på och svalde. Det kändes ok så jag körde på.





Men efter dusch och en kopp te under bloggandet mår jag inte alls bra. Hoppas att det är salladen som inte var helt ok. Vill verkligen inte blir magsjuk.


ANNONS

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Följ bloggen

Följ orkanensmitt med Blogkeen
Följ orkanensmitt med Bloglovin'

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Skaffa en gratis bloggwww.bloggplatsen.se