Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Malin de Besche - 15 februari 2013 21:30

Jag tränar så ofta jag bara kan, och jag älskar det. Det kan vara svårt att få tiden att räcka till och det är ett evigt flängande. Och allt man måste flytta runt sen. Det gäller att planera för att få det att gå ihop.


Att träna olika typer av träning som jag gör, kräver olika utrustning och därmed olika väskor. Basketen kräver att jag har en lite större väska än när jag går på pass och löpningen kräver ingen väska alls.

Dessutom har jag en väska till jobbet varje dag.


I alla dessa väskor ska det flyttas runt borste, hårsnoddar, deo, plånbok och ibland bara körkortet. Det är ett evigt ompackande i olika väskor.

Det har hänt fler än en gång att jag glömt plånboken i en av träningsväskorna när jag åker till jobbet.


     

Idag var det öppen träning för klubben. Inte mycket till utmaning för mig men väldigt roligt med så många barn som ville spela basket. Innan jag åkte hemifrån fick jag helt enkelt förutom packa basketkläder, se till att jag fick med mig plånboken från jobbväskan och vattenflaskan från gymväskan. Den här gången kom jag ihåg allt. :)

Det är lite så det är med livet i en träningsväska.

Av Malin de Besche - 15 februari 2013 08:23

När jag kom till jobbet idag stod kollegor redan och dukade upp frukosten inför vårt frukostmöte. Jag hade förväntat mig att det skulle vara lite mackor och i bästa fall något grovt bröd. Därför tog jag med mig lite yoghurt och müsli. Men jag blev glatt överaskad.


På bordet fanns det massor av godsaker. Det var uppdukat 2 sorters bröd, avocados, paprika, tomat, kokta ägg, melon, gul kiwi, nötter och russin med raw choklad, samt Paulúns tranbärsjuice.

Det var helt klart över min förväntan. Jag tog mig en skål yoghurt i varje fall, så nu är jag så tokmätt över en timme efter frukostintaget.  

Av Malin de Besche - 15 februari 2013 06:30

Idag måste jag åka extra tidigt till jobbet eftersom att vi ska ha morgonmöte. För att få ut så mycket sömn som Trötter   möjligt så tar jag med mig lite frukost till jobbet.


Det kommer att bjudas på lite frukost där, men misstänker att det rör sig om mackor och lite juice. Jag måste ju ha gröt eller yoghurt med müsli.


Hmmm kanske blir det en liten tupplur på bussen också. Jag hade ju lite svårt att somna

igårkväll. Var alldeles för pigg efter skivstångspasset.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards