Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Malin de Besche - 6 februari 2013 16:52

Vilodag igår, ivarje fall från träningen. Så idag är jag redo att ta i på basketträningen. Jag jobbade hemma idag, vilket i sig gör att man blir ganska seg. Därför ska det bli skönt att få röra lite på sig om ett par timmar. Men innan dess blir det nytt försök med föräldrarmöte i min lilla basketgrupp.


Det är någontin som händer med kroppen när man inte är ute något i friska luften på hela dagen. Jag var en vända till brevlådan, men inte mer än så. Känner mig lite tung i huvet.

Men det är fantastiskt bra att jag kan jobba hemma ibland. Jag kan påbörja middagen medan jag jobbar och slipper stressa.

Ska snart sätta mig ner och äta och sen bär det av till baskettruppen för ett föräldrarmöte. Hoppas att fler har blivit friska den här gången. Vi måste ju prata om hur vi ska göra med cupen som kommer framåt våren som vi åker på varje år. Jag har sett till att ha en vikarie för träningen.

Efter det mötet ilar jag iväg till min egna träning. Och då måste jag ta och springa av mig all den här segheten som satt sig i min kropp idag.

Kommer att vara hemma först framåt 21:30-22:00. Då blir det en kopp te och sen bums i säng tror jag.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards