Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Malin de Besche - 13 oktober 2012 22:19

Montera, montera, galet vad mycket det är att montera en garderob och få in all inredning. Fick reda på att jag har ett par riktigt trevliga grannar. Jag höll på att slänga ut lite kartonger, så kom grannen förbi och pratade. Jag frågade om hon visste vart man kunde slänga kartonger. Så sa hon att jag kunde bara slänga det utanför så kunde de ta med det när de skulle åka iväg med sitt. Fantastiskt vad snällt.


Efter lunchen åkte jag till baskethallen. Det var dags för match. Damlagets första hemmamatch för säsongen. Det blev lite publik för ovanlighetes skull. Herrlaget som spelar i div 1 spelade matchen innan och det var några som dröjde sig kvar.

Tyvärr gick vi inte hem med seger den här gången. De vi mötte drog ifrån redan från start, men vi jobbad ikapp flertalet gånger men det höll inte ända till slutet. Hade vi spelat som vi gjorde i slutet av matchen hela matchen hade vi vunnit. Men nu gjorde vi inte det och tyvärr ledde det till förlust. Vi kom 2a förra säsongen och denna gång är målet att vinna.


Efter matchen åkte jag och handla. Spanade in vilka säsongens varor var.

 

Surfade in på "Äkta vara" och kollade vad säsongens fisk är. Därför blev det lite strömming och som ny frukt/grönsak blev det gulbetor.

 

Så nu har jag lite planering att göra. Vad jag ska laga med dessa råvaror i.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards