Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Malin de Besche - 9 oktober 2012 23:09

Jag har varit lite ur balans och träningen har tyvärr fått stå tillbaka. Löpträning var riktigt länge sen som jag ängnade mig åt. Men jag jobbar på det. Nu är det ju nya gator att bekanta sig med för en löparrunda. Tog med mig sonen på en liten promenad för att bekanta oss lite i området.


Idag blev det ingen träning förutom det lilla man får röra på sig när man coachar tjejerna och promenaden sen med sonen. Jag måste få in rutiner i mitt nya område, både när det gäller mat och träning.

Så länge jag inte har det så kommer jag inte att hinna med att träna.

Jag har lite fysiska minnen från mina löparrundor. Tappade en tånagel idag. Det var pga den blånagel jag skaffade under ett av min träningspass.

 

Igår kom det diplom jag skulle få för att jag sprungit Midnattsloppet fem gånger. Också en liten påminnelse om mina löpparpass.

 

När jag är ute och går i snålblåsten behöver jag ha lite påminnelse om att jag faktiskt har varit ute många pass då det varut så här kallt, blåsigt och regnigt och då inte alls plågasts så mycket dom man skule kunna tro.

Men jag kommer sakta men säkert tillbaka till mina rutiner. Även om jag är i läge att skaffa mig nya.


När det kommer till maten har jag slarvat en hel del men även där börjar det sätta sig lite grann.

Dagens middag blev Lax- och blomkålspaj. Mycket gott! Serverades med mycket sallad. Mmmmmm

   

ANNONS

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Följ bloggen

Följ orkanensmitt med Blogkeen
Följ orkanensmitt med Bloglovin'

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Skaffa en gratis bloggwww.bloggplatsen.se