Alla inlägg den 8 september 2012

Av Malin de Besche - 8 september 2012 23:03

Tycker synd om mig själv här i soffan. Jag har blivit förkyld och har ont i halsen. Har inte haft ork att göta mycket idag. Men jag tog mig i kragen och började packa, så nu har jag packat första flyttkartongen.

 


Sorterade ut lite kläder efter dottern som hon vuxit ut som jag tänkt sälja. Kände sedan att hungern kröp på. Efter proteinpannkakor till lunch och en liten tupplur kände jag att det var dags att få upp energin igen. Lyckades få med mig sonen ut på en promenad på en timme.

 

Solen hade försvunnit och droppar hade börjat falla från himlen, men vi trotsade vädret och gick ut i varje fall. Det var skönt att vara ute i friska luften och röra på sig. Musklerna i axlar och nacke har stelnat till. Känner nu att jag verkligen skulle behöva en rejäl massage.


När vi kom hem igen var det dags för middag. Orkade inte lägga ner allt för mycket tid på maten så det fick bli Tacos.

 

Egen kryddning av köttfärsen och wn avocadosås på kesella, avocado och vitlök.


Sen lite filmmys med barnen samtidigt som jag småplockat och packat.

Nu blir det sova. Hoppas på att sova bort den här förkylningen och halsonda. Känns inte alls rättvist att jag ska bli sjuk nu. :(

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards