Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Malin de Besche - 26 augusti 2012 14:59

Inget är som vanligt när man är på Åland. Man följer inte alls den vanliga kosten och inte äter man var 3:e timme. Dessutom så sover man mycket längre oavsett när man gått och lagt sig. Frukosten äter vi inte förrän framåt 12 och lunchen vid middagstid och middagen blir ett sent kvällsmål.

Hela förmiddagen regnade det, men framåt eftermiddagen blev det strålande sol och tokvarmt. Låg i solen och läste senaste numret av Fitness. Läste då om det mänskliga "klätterträdet". Så jag engagerade mina famljemedlemmar i denna aktivitet.

   

Det inspirerade till en del andra övningar.

 

Hämtade mig sen i solen med troligen årets sista rosé

Sedan käkade vi helgrillad karré, potatisgratäng och palmkålssallad (vilket var en helt ny grönsak för mig, mycket gott)

  

Därefter körde vi femkamp som jag kom segrande ur. Vilket lillebror ville tona ner, det sved nog lite i hans ego ;-)

Tjejerna tog sig sedan ett kvällsdopp som återhämtning i denna hårda kamp med bla basket och pilkastning.

 

Som den sent kvällsmål blev det kräftor i massor. Jag åt så det nästan sprutade ut genom öronen på mig.

Återigen hade vi inte några kräfthattar så jag gjorde några utav kräfttallrikar. Allt som behövdes var en sax och en häftapparat.

   

Hade inte hunnit med att köra dagens utmaning under dagen så jag fick köra 5min jägarvila sent på kvällen. Det blev ett pass på 5:15

Lillebror har en hel del att jobba på om han ska kunna slå mig. ;-) 

Idag har vi bara hållt på att packa och röja inför resan hem igen (förutom frukost och lunch)

Ska bli skönt att komma hem till duschen.

ANNONS

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Följ bloggen

Följ orkanensmitt med Blogkeen
Följ orkanensmitt med Bloglovin'

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Skaffa en gratis bloggwww.bloggplatsen.se