Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Malin de Besche - 20 augusti 2012 23:50

Vilken dag! Barnen började skolan idag, och hönsmamma som man är så gick jag med spänning hela dagen och undrade hur de haft det. Sonen som skulle börja gymnasiet, vad skulle han tycka om det? Skulle han börja i en bra klass?

Min dotter har fortsatt i samma klass som tidigare så där var det ganska lungt.

När det gäller mig själv och mina utmaningar brukar jag ha inställningen att inte oroa mig i onödan. Jag håller på mina reaktioner till jag vet säkert vad min utmaning betyder för mig.

Men när det gäller mina barn har jag svårt att vara lika rationell. Såklart var det inget att oroa sig över eller vara nervös för. Och när jag fått det bekräftat kom nästa spänning.

Har jag hittat huset? MITT hus?!

Hmm ja, det återstår att se... till imorgon kanske. Jag har ju några bud ute och imorgon väntar jag in lite svar.

Mycket som händer nu, därför fick det bli en vilodag till. Men imorgon måste jag ta en liten runda. Jag ska ju springa Bellmansstafetten på torsdag med några kollegor.

Känner att jag inte alls förberett mig som jag egentligen vill. Men men, jag får ta det som det kommer och helt enkelt bara ge järnet. :)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards