Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Malin de Besche - 14 augusti 2012 23:03

Vår resa tog lite tid. Vi landande som planerat halv åtta, men det var lite längre till Århus från Billunds flygplats än vad vi räknat med. Vi gav oss ut på jakt efter en restaurang så snart vi checkat in på hotellet. Val av restaurang gick rätt fort. Vi hittade ett litet mysigt ställe som sa att "där man äter gott". Vi valde en blandad fiskrätt och vatten till det. Sen middag och lång väntetid på att få betala gjorde att det blev mörkt när vi traskade tillbaka till hotellet. Jag kände inte alls för att ge mig ut på en löparrunda i mörkret på okänd plats.

Därför tänker jag nog kliva upp lite tidigare för att ta en morgonrunda istället. Hotellet ligger precis vid en park som ser ut att bli helt perfekt för en springtur. God natt!

Av Malin de Besche - 14 augusti 2012 07:01

Idag ska jag åka till Damnark på jobbresa. Stod och funderade på vad jag skulle packa. Dagarna går och Midnattsloppet närmar sig med stormsteg.

Tillslut packade jag träningskläder i varje fall. Jag hoppas att jag kommer att kunna finna tid till en löparrunda. Lite svårt bara att springa på okänd mark. Men jag tar med mig min GPS-klocka så har jag koll på hur mycket jag springer.

Det som är synd bara är att när jag springer på okänd mark, att jag inte riktigt vet vart jag ska springa så går det lite långsammare för att jag ser mig omkring och jag vill ju inte springa vilse ;-)

Vi ska till BIllund så det är ju inte mitt i stadpulsen direkt. Borde ju kunna hitta någonstans att springa.

Hoppas att min kollega kommer att peppa mig, för det tror jag att jag kommer att behöva...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Skapa flashcards