Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Malin de Besche - 27 juni 2012 22:36

Är du shopaholic frågade min son mig när vi kom ut från Maxi där jag handlade maten för kommande veckor. Haha det vore lite udda om man som shopaholic skulle handla mat för att fylla sitt tomrum. Men nu är skafferiet fullt samt kyl och frys. Så nu kommer jag inte behöva handla på ett tag. Kanske fylla på med mjölk och smör som jag glömde.

Till dagens middag blev det Lax i ugn med blomkålspuré och gurksallad

 

Hann inte med träningen idag då allt som jag skulle fixa idag drog ut på tiden. Min dotter fick också för sig att peta lite i silikonet runt fönstren som hon sedan försökte tvätta av sig. Fick ägna alldeles för mycket tid till att rengöra dörr in till badrummet, vredet, handfatet och handuk. Man kunde känna hur hantverkarna höll tillbaka för att inte visa så tydligt att det inte var helt nöjda med hennes nyfikenhet.

Men jag får helt enkelt gå upp lite tidigare imorgon, lär ju bli väckt av målarna rätt tidigt annars. Så imorgon bitti blir det intervallträning. Efter lunch imorgon åker jag och barnen till Hasseludden spa.

Av Malin de Besche - 27 juni 2012 10:13

Idag blir det en sådan där fixar dag. Jag måste fixa konfirmationspresent till min systerdotter, åka och handla mat (matplanerade ju igår). Ska leta efter ny bostad på hemnet och för hoppningsvis är hantverkarna klara med min lägenhet idag så att jag kan börja städa. Inte för att det lokar, men det lokar att ha lite ordning hemma.

Kanske kommer jag även att kunna åka iväg med min dator i Häggvik med. Vill helst ha datorn fixad innan jag ska börja jobba på måndag så jag kan köra igång direkt. Kommer att ha en hel del att göra då.

Löparträningen skall jag peta in och idag blir det lång intervaller 6X1000m.


Ang min lägenhet så håller de på att täta om fönstren då det varit tidigare Entreprenörer som fuskat och inte gjort ett ordentligt jobb. Tyvärr så kommer alla väggar som har fönster att bli helt vitmålade.

 

Det blir STORA ytor vitt. Inget Akelius berättat om innan. De är för snåla för att tapetsera om. Tapet är klassat som en högra standard än målat. Man kan ju hoppas att de drar av den minskade standarden även på hyran.

Nä det är fan dags att flytta.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards