Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Malin de Besche - 12 juni 2012 21:19

... eller inte. Förkylningen har tilltagit, kom inte iväg från jobbet, och när jag väl gjorde det började det spöregna. Tåget var försenat och överfulla vagnar. När jag kommer hem har jag fått en räkning jag inte räknat med, allt från sängfrukosten och massa annan disk stod framme. När jag sedan skulle sätta på tvättmaskinen tappade jag tvättmedlet så att det slog i och stukade mitt finger.


Men jag har bestämt mig för att glömma allt det där och låta detta vara min dag. För jag fick frukost på sängen och en fantastiskt god middag som avslutades med glass och Köttfärsfylld paprika med fetaostrabarberkesella.Sallad




Tyvärr måste jag avvakta med träningen. Men jag får väl se det som att jag fått extra tid med mina barn, även om jag inte orkar så mycket mer än att sitta i soffan och kolla film.

Av Malin de Besche - 12 juni 2012 06:10

Jag tar tillbaka allt hemskt jag sagt om mina barn. De är underbara :)

Idag är det min födelsedag och 5:45 kom de in med frukost på sängen och sjöng för mig. Fick till och med kramar från mina härliga tonåringar.

 

Ja, då blev man 18 igen. Undrar hur jag ska fira det. Vad gjorde jag förra gången?

Jo, jag firade min systers bröllop, så det blev ingen vild natt för mig inte. I födelsedagspresent fick jag ett fallskärmshoppTandemhopp som jag önskat så länge. Det var fantstiskt! Kan mycket väl tänka mig ett hopp till eller två :) Minns att han var ganska    snygg min instruktör som jag fick hoppa tandemhopp med ut i Gryttjom.

Den sommaren sommarjobbade jag på Tyresö bostäder och jag träffade mina barns pappa som jag separerade ifrån drygt 13 år senare.

Vad är bättre den här gången? Jag har mer koll på vem jag är. Jag har en starkare självkänsla, bättre ekonomi och ett fantstiskt jobb. Fast jag har inget fallskärmsavtal än. Kanske blir det till min nästa 18-årsdag. ;-)

Nu ska jag ut och njuta av MIN dag.


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards