Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Malin de Besche - 22 maj 2012 21:59

Imorgon åker min vän tillbaka till USA. Kommer att sakna henne jättemycket, men hoppas att hon kommer tillbaka snart. Träffade henne lite snabbt idag för att få mina grejer som jag lämnade hos henne när vi var ute sist och för att säga hej då. Det känns vemodigt, men jag önskar henne all lycka och att vi får ses snart igen.

Det känns bra med en vilodag idag eftersom att jag fick jobba över idag och klämde in en snabbvisit hos min Amerikanska. Klockan tickade liksom iväg. Dessutom har jag lite träningsvärk från fyspassen igår.

Fick göra lite omplanering av min löpning för att kunna hinna med alla pass som ska göras innan veckans slut. Skulle vara så skönt om man fick några extratimmar per dygn. Det är något jag verkligen önskar mig i födelsedagspresent. :)

Kanske måste ta mig i kragen och sköta lite tråkigt hushållsarbete. Eller så sitter jag framför TV idag och känner hur vältränade mina baksida lår och min mage har blivit.

Lite semifinal i Eurovision kanske. Måste ju säga att Rysslands bidrag är hysteriskt roligt. Känns som jag behöver skratta lite.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards